:)

hm är bättre idag än igår vaknade visst lite på fel sida tror jag. Sitter och väntar på att dra upp på stan om några timmar. Då ska jag bland annat betala två elräkningar och köpa skor=) Kom ju på att de inte är så bra att gå i Foppa tofflor på Liseberg direkt hehe. Tur att vi har fått Skopunkten lr Skokanonen lr vad fan de heter.

Fick lite städnoja igår när ja kom hem från Madde så ja passa på att damtorka och plocka undan lite överallt:) det behövdes.

Nu är de typ två veckor kvar tills jag ska till Falun... Hoppas att de går bra men fan då att jag missar kryssningen men detta är lite viktigare:)
Kryssningar kan vi ta när som helst:)

Bye the way har lovat ett löfte till mamma nu som jag måste hålla:) det behåller jag för mig själv.

Regn sjukt är de ute och igår kväll blåste de storm ute:P

ska möjligtvis spela på trav idag=) Hoppas man vinner hehe.

aja ser fram emot helgen=) 

Vad ska ni göra idag?? De är ju trots allt LILL LÖRDAG hehe....


Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0