bättre

Ah men jag hostar fortfarande men inte lika mkt.skulle ha vart till akuten men jag tror jag skiter i de. VAr på Andra Sex and the City filmen igår och den var ju ap bra tycker jag:) bättre än vad ja trodde. Sen ikväll är de ju speedway=) var hur längesen som helst man var där borta ska bli kul.Har ju fått fri biljett tihi=) men speedwayen  kommer inte vara som den var förr.  

Sitter och väntar på att det ska bli den  30 augusti så man får veta nå hehe. är trött på att bara att gå å vänta.

ah Josse hoppas de går bra imorgon:) håller tummarna.

fan fick ett sms i natt så man höll på å  ramla baklänges i sängen ju :P Men man får väl säga Grattis Jessica då allt verkar då hända i Alanya när man väl har åkt hem som vanligt:P 
Hoppas de går´bra för din del då:) några veckor kvar tills jag fyller då måste till frissan och beställa tid:) hoppas de har en tid samma dag jag fyller va kul i såfall:)

Just ja lite surt är de ja fick 30 euro i mynt som ja inte kan använda men jag snackade med syrran och hon kunde förhoppningsvis växla med mig:) men de kommer inte hem från Åland förrän på måndag någon jävla gång under dagen så jag antar att det blir på tisdag lr onsdag då suck.. surt när man väl har pengar men inte kan göra ett skit:P haha... men men

Saknar att sitta på Hollywood med en Hollywooddrink:/ den var juhet suverän....

aja nej nu ska ja kolla vidare

Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0