skit också:/

Jag har just nu fått tillbaka redovisningsuppgift tre och det blev IG så de bara skriker om de. skit också jag somhade velat vara social i helgen men nu sket sig det också tack vare att ja måste plugga grammtatik, men om jag är riktigt duktig och pluggar hårt ska de nog funka. Jag som var så jäkla plump å öl sugen de sket sig tydligen som sagt var:/

Men redovisningsuppgift två  har ja inte fått svar på  så jag  har skickat in den igen.

Jag får väl plugga stenhårt fram tills vi ska på kryssnigen då får väl en annan ha roligt och koppla av förengångs skull. Det är  ju som sagt typ en månad skit men jag har  fått förskutning så ja klarar nog detta:D

fast jäkligt skönt att vara nykter:) men ändå inte hrmf! Men klarar jag detta nu så får jag ha roligt sedan:D hehehe
 

just ja  i förrgår fick ja hm en kasse med mat, och i den så fick ja några kött bitar som tyvärr var färdigmarinerade men de gjorde inget, <Jag fixade till de igår och de blev skitbra:) Ja kan också fakiskt tihi. Sedan igår kväll lite senare så  fixade ja till egna vitlöksbaugetter:)Det blev också  perfekt:)

ja gjorde såhär:

Jag köpte en påse franska baugetter(tyvärr)
och så hade jag philidelfia ost hemma med vitlökssmak=)

Ja skar itu baugetterna och bredde först smör å sen philidelfia osten över sen in i ugnen=) som jag hade värmt upp till 200 grader=)

Det blev skitgott:)

Testa!


Ringde mamma nyss hon höll på att smälla av hehe. hon trodde ja hade dött:P hade ju inte hört av mig på hela veckan tihi dumma mig va:P hontyckte ja var duktig som plugga men de tyckte inte ja eftersom ja fick icke godkänt huja.

aja ha en trevlig helg nu alla ni andra

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0