jag måste för tillfället vara.....

världens värsta syster som glömmer bort bror sin :/ ingen sa något till mig heller men fan vad det ska bli ändring på såna saker. Känner mig skitdum,. JAg ringde iallafall och  grattade honom idag bättre sent än aldrig. Jag måste verkligen skärpa mig när det gäller pluggandet har aldrig haft sådana problem med de som jag har nu.... SKÄRPNING: ska försöka skicka in två redovisngar nu den här veckan hoppas de går bättre å finslipa redovisningsuppgift  tre  ETT MÅSTE!

Idag ska ja faktiskt göra hamburgare inte så jäkla svårt  tihi  sen kanske  på  fredag tror jag ska ja göra ett kycklingfilé recept som mamma gör med bacon runt om fan ja börjar ju bli duktig=)

synd att man har ett stort disk berg hemma som ja måste ta itu med och en ren tvätt hög men ja har fan ingenstans att lägga allt hrmf för liten lägenhet med andra ord. Jag bara längtar tills på söndag då är de Premiär för nya säsongen av GOSSIP  GIRL på femman. har börjat  gilla det programmet  som fan nu hehehe:) Inte många serier som ja faktiskt  följer:P 

aja lite tråkig uppdatering men de händer inte mkt:P

ser mest bara fram emot Borlänge shopping och Kryssningen=)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0