Helvetes jäkla skit nu är ju skit sur

Räcker det inte med att allt jävlas för tillfället med mig? som ja har sagt så går de fan inte att plugga längre.:/svårare än vad jag trodde. Jag sitter just nu hemma hos pappa och kollat jag måste ringa min lärare på fredag jäkla skit, arg är nu och inte nog med det jaag har fan inte sovit ett  skit i natt skit kul försökte verkligen men ne då lyckades kanske en timme inge mer inte fan sov ja bra  heller skit skit skit det var väl detta jag kända på mig. Som tur är har inte csn bestämt nå annat än tack och lov för de. Jag är verkligen inte glad för tillfället. men men.'

update från i helgen. Ja fredagen vart de fan livat men  de var kul att gå ut å att avesta borna inte  har nå vettigare än att snacka ja du mycke får man höra. har fan ingen som helst aning om när ja kom hem i fredags natt:P 

Lördagen då GRATTIS DÅ till JASON CRUMP som tog vm titeln i speedway i polen i lördags=) fast man hade ju hoppats på  nån vettigare och de va fan kul att se när nikki å gollob höll på å  ryka ihop jadu  den där NIKKI:P Inte  nån  av mina favoriter direkt:P Nästa säsong  ska bli intressant att se på men de flesta gamla godingarna lägger ju av...:=/

nej fan nu ska ja gå å ta en macka innan ja ska gå iväg till madde. Just ja ska hämta hem min byrå idag den blir perfekt då är de fyra saker kvar; SÄNG; BORD OCH SOFFA Å SPEGEL. Sedan är de klart fast bord å soffa är nog på gång snart:)

aja nu skiter ja fan i detta...

skitstart  på veckan=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0