fan världens enklaste fel:P

ja de har jag gjort. Jag sittér just nu för tillfället hemma hos pappa och försöker  skicka in lite uppgifter som  ja ligger så långt efter med eftersom hela spanska kursen ska vara klart om två veckor ja fick förskjutet. Jag som har klagat på att ja aldrig får tillbaka uppdrag två  de är ju själva fan att ja har skickat  till fel mapp:P Typiskt mig va nu har ja rättat till det så ja har skickat in redovisnings uppgift två och tre. Har sagt det till de flesta nu att  ja ska vara hemma å plugga igen allt ja har missat i helgen. e får vi se hur de går. Men man kan ju hoppas. Tyvärr fick även avslag ppå de andra kurserna ja ville läsa över vårvintern och sommaren. Ska kolla om det finns några liknande kurser som jag kan läsa istället.


Annars då har vaknat till liv igen efter världens jäkla bakfylla har inte haft så på många år fy fan säger jag bara. Det tog bara typ  fyra dagar  för mig att piggna till liv riktigt.  Sedan har man då ta mig fan åkt på den  vanliga höst depressionen som ja alltid får usch och fy nu fattas de bara  att det  ska bli snö hatar  de.
och det vet  ja en till  som gör lr hur ISSE?=) 

Ah och just ja i slutet på den här månaden blir de väl en cruise control 6 lr vad fan vi är uppe i:P
Och pappsen ska med jajjamensan.

Jag fick en startkabel av brorsan men de verkar vara glapp i den lr nå för ja får ljud men ingen  bild jäkla skit säger jag som såg fram emot att  kolla på  Gone in 60 Seconds. Antingen köper jag en ny kabel eller ny dvd vi får se om brorsan inte löser de som vanligt.

i fredags åkte vi till akuten med mitt sjuka öga eftersom jag inte kan kolla på  de alls. Som vanligt får man inge vettigt svar från läkarna här i Avesta har inte ens hämtat ut medicinen. Det var verkligen inge fel på synen iallafall. Medicinen var antibitoika kräm till BÅDA ögonen de var de sjukaste ja hört eftersom de bara var ett öga men nu ser jag bra igen hehe. 
Utan medicin men själva kostnaden för besöket var 250 spänn och ja tog de på räkning 250 spänn helt åt helvete eftersom ja inte fick nå vettigt svar. Arg å besviken som ja var gick  ja å pappa till centrumbaren där ja drack två öl och käkade en jättegod fläsknoisette med beasås. MUMS=) 


Nej nu jävlar har ja inge mer vettigt att skriva 

ha de bra  nu 

Ciao!  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0