skapligt irriterad är jag

visst ja förstår dig att  du reagera som du gjorde men jag väljer vad ja vill säga å inte säga å du har inget med det att göra. hört talas om privat liv? NI har defenetivt inte med att  göra vad ja gör å inte gör. som sagt var ja säger de ja vill ja säga  thats it. 
så egentligen har du inget att vara sur över heller.

annars då stress stress två veckor på fredag nästa vecka ska ja vara klar  med andra kursen å tur att ja har tjuvkikat på kurs tre uppgifter fattar  inte varför man skulle behöva tio veckor:P å tur att jag får en anna lärare. hehehe hoppas denna inte är lika seg blä för såna. har typ två rep uppgifter kvar som ska vara inne den här veckan. Men skönt att det snart är färdigt äntligen.

å kul var de i lördags på ljusstöpningen alla blev förvånade att JAG DEN OSYNLIGE hehehe dök upp efter typ 5 lr 6 år hahaha å samma sak med Johanna. kul att hon kom:) händer inte ofta men wtf vart fan var snön? ville ju åka pulka ju som traditionen brukar vara. Det kom ja å johanna fram till men de var rena rama lervällingen som vanligt på gården haha  å sune körde fast i leran när vi skulle hem:D tyckte ja var skit kul:P
 och det gick inte speciellt bra för mig å johanna å gå en promenad mitt i mörkret fannns ju fan ing lampor. tur hon hade ficklampa på mobilen lite ljus iallafall. En sak var coolt. ATT  NÄSTAN ALLA SYSKONEN JOHANSSON var samlade på en å samma PLATS SAMTIDIGT DET BRUKAR FAN VARA OMÖJLIGT:P Nästa stora grej är ju Västerås två veckor tills dess längtar som fan får då äntligen  träffa mina underbara  små grabbar igen. Annars händer de inte mkt mer än ja var nykter en HEL HELG DE NI.

PLus att ja prata med min BIATCH igår kväll på msn hemma hos pappa :D skitkul fick mig å tänka tillbaka på sommaren 2007 ALANYA:D den var nästan bäst på både bra å dåligt:) lr va säger ni tjejer som va där då?

sen är de dags ¨julhandla ja har fixat några julklappar redan nu:D till madde å snart ska ja fixa Amandas (har ej glömt våran överenskommelse)=)  hon ska fan bli bortskämd av sin moster iår:)
Sen jessies sen är de saras som är kvar. ETT STORT TACK TILL JESSIE men nu får fan film jävlarna ta å komma:P

nej nu skiter ja i detta. ska försöka få tag på annalena.

one thing dont start to try get me angry

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0