otroligt irriterande

ja är ganska nära bristnings gränsen nu på mitt humör när gäller vissa lärare:P  han ringde inget i veckan å de gör de förbannat  svårt för mig att ens försöka planera in något: Pmen allt verkar ju krånga förtillfället ja hade räknat med att vara klar nu på fredag men ne då  ska bli intressant  å se om han ringer idag då säger ja kors itaket.

ah just de de blev tyvärr inge simma men de får bli en annan gång:D
de vore perfekt.

i lördags blev de utgång men först drack ja lite vin med lollo var jättekul ju:D inte alls  ofta  och att  vi två träffas men nu gjorde vi det å roligt var det allt:)
sen gick över till madde å drack lite öl å de blev utgång men kul var det allt:)

men i fredags hände de något som gjorde mig irriterad som fan att folk går å bankar å slår på plåten under mig  är förbannat  irriterande och sen kutar iväg ja såg typ bara tre pers men inge mer.
fredagen var  lugn så ja satt å kolla på  Föräldrafällan:D  helt underbar  film.

sitter just  nu å lyssnar på eddie meduza=)  LOVE HIM åå på onsdag får ja cash:D ännu mer underbart.

just ja kul de ska bli å  se om ja får csn i December och  no way att ja pluggar 50 procent utan utan en krona:P


aja nu ska ringa skolan å försöka få  rätsida på detta

ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0