Nu börjar det hända saker :D

Oh ja. När jag kom till pappa idag och slog på  datorn hade jag fått ett mail från min lärare:) Men det stod bara hur jag skulle gå till väga och inte nog med det jag hade inte fått tillbaka en enda uppgift så jag ringde skolan och skulle prata med sin chef som  kommer imorrn och ja skickar ine in den sista förrän ja har fått tillbaka de andra. Enligt A  så  ska de ha prov å grejer där nere i koppar dalen men inte då så de får de allt fixa:P  Men det händer saker och imorrn ska ja fixa med csn hoppas jag  får i december och jag ska fan inte ge upp pluggandet  iallafall inte på grunda av en idiot till lärare NO FUCKING WAY.

Annat då igår var vi en sväng på stan och drog omkring och ja hittade lite julklappar:) ska köpa det är på gång:P en månad kvar ju hehe. vill ha en hel del klart med csn först och främst. Vi käkade på Cityburger och det var gott som vanligt=)  Men trött var jag allt kändes som om jag skulle somna stående haha,  det var då gott att  dricka några bärs i tisdags:) Jag bestämde mig  även för att inte följa med till V-ås. Jag bjuder pappa på centrum baren istället och  det har sina orsaker till att jag inte vill följa med. Jag blir hemma i lilla krylbo i stället.

Jag vill ha snö snö snö för en gångs skull är trött på allt jäkla regn:P

nej nu ska ja gå hem men först till Centrumbaren och lämna nycklar till pappa å sen hem å diska å sen till konsum å köpa nå gott sen till Madde.

Ha en trevlig kväll

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0