JAG ORKAR INTE

jag orkar fan inte tjafsa mer JAG VILL HA EN NY  VETTIG LÄRARE SOM HÖR AV SIG I TID OCH NÄR HAN SKA. JAG HAR VART SEN NU  I ÖVER TRE MÅNADER. DET ÄR INTE SCHYSST MOT MIG SOM VERKLIGEN KÄMPAR.

Jag ringde skolan idag igen nu när ja äntligen vakna och gick till pappa och jag bad omen vikarie om han inte hör av sig tills imorgon så jag blir klar med denna förbannade kurs. Det är sånt här som gör att jag blir otroligt irriterad och inte på världens bästa humör. och det roliga är imorrn ska jag å madde på stan och jag ska hämta csn papper och jag undrar jag om jag ska plugga 50 procent och ha praktik femtio då vet man ju vart fan jag hamnar hahaha vi får se va tanten säger. Men jag vägrar plugga utan nå pengar det hade gått an om man bot hemma men nu gör jag inte det. tur man inte har dyr hyra iallafall :D

jag  tittade klart på  HÄNG de högt inatt och den var lika bra som alltid:) Till helgen ska vi å handla julklappar i Borlänge:) ska bli skoj.

fan nu när ja är förbannad vill ja dricka Bärs:) eftersom ja inte kan göra det imorgon då ja ska hjälpa jessie igen:P  jag hoppas jag kan låsa up min mobil nu:) för jag  ska bara köpa julklappar till en person i borlänge tror ja iallafall hehehe.

äh nu skiter  ja i detta fan vad jag vill ha BÄRS

tur man har en i kylen tihi:d

 känner mig så just nu  jag vill ha NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0