Jag är ju bäst så e de :D

inte för att skryta men jag har kommit på världens bäst att plugga iallafall och jag kommer få Vg på andra uppgiften hoppas jag:D Tihi

sitter just nu hemma hos pappa å pluggar stenhårt å lyssnar på musik som hjälper till pluggandet=)

Vad har hänt hittills? jo vi har vart på kryssning och de var faktiskt kul. Ni ska få höra vad jag gjorde engligt Isse.

Vi hade gått å lagt oss allihopa och efter ett tag vakna isse å madde av en duns å vad var de jo d va fan ja som hade ramlat nedför våningssängen och rusat ut i korridoren enligt Isse.  Antagligen skulle ja gå ner å in på toa men varför i helvete skulle ja rusa ut i korridoren å stirra in i väggen???? Inte en blekaste å jag ramlade på tummen som ja har stukat å har fortfarande ont i  så de är svårt att skriva sms å på tangentbordet:P  Men de var roligt på  kryssningen tyckte jag å synd bara att man var så jäkla trött på hemvägen å förlåt isse  å madde för mitt dåliga humör:)

PÅ bussresan hem började ja iallafall med en long drink:D MUMS=) kl var då typ halv elva på morgonen som tog slut på hemvägen också för den delen. hehe.  och sedan fortsatte jag dricka resten av dagen hehehe och jag stod ut med att kolla på H20 med  marre efter alla andra hade dragit hem eller gått å lagt sig:P 

å va fan tror ni man ser de första man går ut genomom porten å fan de SNÖAR FYFAN  tur att de bara var ett lätt snöfall Bara för de är de tok vitt imorgon när man vaknar usch och fy:P Me DONT LIKE SNOW:P

åh just ja nu har ja ersätt de lampor som var trasiga i min lägenhet så nu har man ljus igen å de bästa är att min bror ska köpa de restrerande som ska vara till sovalkoven å över bardisken:D 
HAn kan vara snäll mot mig ibland faktiskt:) Det är saker på gång tihi.

åh just ja ja beställde tre filmer till iförr går hitta två bud spencer och terrence hill fast nu var de bara med Bud Spencer:) Bomber och De kallar mig BULLDOZER och så själv klart Nu blåser vi snuten ett med Burt Reynolds=) Nu är de bara trean som fattas i nu blåser vi snuten samlingen och typ 14  till av Bud Spencer och Terrence Hill. JAG SKA HA DE ALLA. Jag har bestämt mig att ja  för det  mesta gamla  klassiker i min film hylla :)

nu har ja uppdaterat  lite grand och jag skriver nog mer imorgon :D ha de bäst

Ciao=)

Kommentarer
Postat av: ida

Vivviiii jag saknar dig,

kul att se att du verkar må bra

puss o kram ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0