hahahahaha

hahaha ja har aldrig skrattat så mkt som ja gjorde för några timmar sen. när ja läste en viss kommentar hahaha orber på varenda bild den va fan kul hahaha när linsen är smutsig :P  hahahaha pröva de å inte nå jäkla spök sken hahahaha. ja bara asgarva. fast vad kan man annat göra när man ser människan:P jag nämner inga namn. annars då har de inte hänt så mkt har lånat hem fyra av clintans filmer =) me love:D

jag började kolla på Häng de högt å jäklar vad snygg Clintan var när han var ung. ska kolla klart på filmen sen för ja skulle till jessica. sen när ja får tid ska jag kolla på DEN GODE, DEN ONDE DEN FULE OCKSÅ  EN  utav hans bästa.:D men ja längtar tills ja får kolla på De sju rider igen ännu bättre.

guud vad jag bara älskar western lika mkt som öl hhahaha ne de går inte ens att jämföra. nej nu ska ja snoka vidare:P


sov gott

ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0