yes jobb interjuv i stockholm imorgon:D

japp de ska man och guess what på Clarion Hotel:) fan de är enda ute på söder hahahaha där platsar man ju verkligen hehe. om ni fattar vad jag menar:D men ja hoppas de går bra.
har vart på praktiken idag och de gick bra men de fanns nästan inget att göra som vanöligt på måndagar men ja gjorde iordning lite åt matilda som ska ha sallad imorgon hehe. själv och de var johan man stood med suck men de gick bra men han fick allt skala sina rödbetor själv mär de inte  finns vettiga redskap fattar inte  vad de gör när jag är borta:P  och de bästa av allt är att madde ska med till stockholm  på sin interjuv fast åt andra hållet men ja får iallafall sällskap:D sen ska vi titti å patricia :D

jag fick tillbaka mitt bankomat kort=) och ja fick göra nåt annorlunda idag på dalahästen heheh ja fick hjälpa eva och plasta mat lådor de var ju lätt som fan:D

och tax freen är beställd:P bacardi grand melon alltså vodka som smakar VATTEN MELON som man blandar med sprite och så beställde ja lotion lacoste:D hade velat haft escadan men den var dyr hehe. den får vänta:D 

nu sitter ja hos jessie ¨å håller henne sällskap :D

nej nu ska ja kolla teman till mobilen:D


wish me luck

tjingeling:D

Kommentarer
Postat av: Sara

Men din knas! Bacardi är ju inte vodka utan rom! :D

2009-05-11 @ 21:44:51
URL: http://topsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0