usch!

ja då ska man berätta lite hur de gick i stokcholm och de gick åt helvete, de var inga problem med att hitta dit men tydligen ska man behöva bli typ en brat eller nåt för att få de där jobbet vilket jag helst vägrar och vill undslippa:P  de var ett fyr stjärningt hotell eller nåt sånt:P  men de var nog tur att ja slapp men ja har mina planer klara ändå:) jag vill gå en skola i hHalmstad och jag ska söka dit hoppas man kommer in:P  i den ubildningen ingår 8 veckors praktik i SPANIEN shit va kul de skulle vara synd att de är långt bort men de går ju allid att komma hem igen skulle vara otroligt skönt med miljö ombyte:D

då har man dock piggnat till sedan  torsdagens fest men de var fan gott med öl men igår vart man hemma och tog de lugnt.ikväll blir de eurovision  song contest och bärs har lagt in några på kylning:) just ja men innan de ska ví till syrran min och grilla  hoppas hon bjuder på alkohol fan men de  brukar oftast vara röd vin:P det  kan vara gott om de är rätt sort å inte så jätte torrt som de så fint heter:P 

jag beställde rätt parfym iallafall fick lukta:) matilda  hade den(H) ja har  nog skapligt bra smak iallafall. :D


då är de två veckor och  tre dagar eller nåt sånt tills vi åker ner till alanya. och tills ja avslutar praktiken fan vad skönt men ja kommer sakna en del av de. fa ja skull ha fått hjälpt eva med att packa matlådor igår men man låg ju hemma och sov mkt skönare:P undrar hur de låter på måndag hahaha......ska bli kul att höra men  ja slårdövörat till orakar inte bry mig om vad de säger.

undrar om man ska pallra sig hem och ta en dusch och dricka kaffe lr varför inte ta en kall bärs men vi vet ju alla hur de slutar om ja börjar tidigt:P katastrof för de mesta:P

snart har alla kläder kommit som ja ska ha med till alanya men ja måste ringa ellos och avbeställa två saker som i mitten på juni då är de fan ingen idé
men HM kläderna kommer väl den här veckan :)


DÅ hejar vi fram SVERIGA DÅ IKVÄLL=)

Tjingeling TINGELING!

Natsrovje (eller hur fan de stavas)   RUSSIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0