inte långt kvar alls nu:D

ne de är de verkligen inte och ja kan säga så här till Alanya är de bara underbara känslor som ja har mene sen är de så att ja slutar min paktik på Dalahästen åde är  med blandade känslor ja gör fan ja kommer sakna de som fan faktiskt. i lördags jobbade jag in en dag  ja var"hemma" och de gick bra fick vara för mig själv å gjorde iordning hela sallads rummet åt en person hrmf hur fan ska de gå sen när lilla ja inte finns hahaha. men de var skönt att jobba på en lrödag faktiskt smnade skönt ett par timmar när ja kom hem innan det var dags för utgång å de var jätte kul faktiskt:D ja var inte ens full så de var skönt. På fredagen umgicks ja med jessie och linnea:D min lilla favorit tjej de.

men jag kan inte beskriva med ord hur funtad en viss person kan bli guuuuuud vad slut i huvet du egentigen är... när fan ska folk fatta och inse vem fan du egentligen är jag ha d gjort de för längsen, i mina ögon är du inte värd ett skit faktiskt. ja blir bara arg när jag får veta vad du sysslar med.....bara du  är snäll mot din dotter se skiter ja ui resten synd att vi bor nästan grannar. 


Har även vart  på bingo idag med madde o micke de var kul men ja vann fan inget som vanligt jäkla skitspel bara du som har tur madde hehe. Önskar man hade det:D

sitter för tillfället hemma hos jessie och håller henne sällskap sen ska ja över till tessan och sova där.... =) ´å sås ka vi färga mitt hår hoppas jag:D men ja måste hämta mn laddare och och lite andra kläder till praktiken imorgon jag VÄGRAR jobba i svarta byxor igen när de är så fruktansvärt varmt å härligt ute. eftersom ja är inne i et kök å jobbar så kommer man inte ut så mkt så ja passade på att äa min lunch å dricka mitt kaffe ute idag=) de finns fan inge bättre:) 
å ja har enkänsla av att de inte blir mkt sova i natt. bara en massa snack men de äre värt lätt...


 har börjat packa men väntar på kläder från hm hoppas de kommer snart de måste de göra de e sånt som ska med till alanya:D

snart är man  i Paradiset igen:) 
 

8 dagar kvar de  är ingenting


tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0