lite bättre uppdatering den gången:)

jadu de har hänt lite mer saker sen sist. sitter just nu hemma hos jessie och kollar runt lite  på internet å håller henne sällskap eftersom johnny jobbar tilll tolv i natt hehe. har vart duktig idag å ja har gått runt krylbo med Titti men jäklar vilken träningsvärk ja har fy fan sen ska man gå tillbaka igen från jessies föräldrar usch vad mkt motion  man får idag huja:P 

melodifestivalen var rätt okej ja tycke de var helt rätt som vann hellre opera än den förbannade jäkla snälla snälla:P ja tål fan inte låten eller henne dessutom:P 

idag på praktiken fick faktiskt  ja vara boss över den nya praktikanten från åvestadal för stefan hade inte tid haha.  han sa åt mig att ja skulle sätta han i arbete fan de var ju kul han fick fixa rödlöken hahaha så slipper ja hahaha  räcker med att ja tog en säck på morgonen. men de var svårt att hitta  på nåt åt han för de fanns knappt nå jäkla grönsaker att fixa iordning de blir desstutom en äckligt lugn tisdags morgon men efter lunchen då ni då kommer de  grejer:) men ja måste se till att ha ombyte med mig för när tre går ihop om att hitta på djävulskap mot mig fan då ligger bra risigt till iallafall om de finns vattenslangar i närheten tur att viktor är delvis på min sida:) fan när som helst får man ju en gratis dusch å ja ser fan inte fram emot min sista dag där då lär ja vara på min vakt:P

nåja nog snackat om de. i fredags vart de utgång på Kingen med titti å madde var kul fast man vart lite väl full dumma totte när han är i närheten:Pmen ja kom upp å var med på lördagen iallafall gick åt helvete sen tyckte ja men men skitsamma. vart melodifestivalen som vart världens rysare. krävdes några öl för att lugna nerverna.

ah just ja ska fixa en ny telefon hoppas ingvar  kan hjälpa mig är trött på fanskapet till telefon nu:P den går ju bara sönder hela jäkla tiden vill gärna ha en fungerande telefon. och så ska man på kryssning på söndag:)och ja hoppas ja får de pengar ja ska ha utav vissa.


just ja och ja har  bara råkat beställa mer kläder från hm men de var tvunget för ja vill ha de med på kryssningen.:)

nu ska ja kolla vidare lite uppdatering har ni fått:)

TREVLIG LÄSNING=)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0