interjuv i sthlm på torsdag!

ja de ska jag hehehe de är på uniflex:) de ringde i måndags och de skulle ringa tillbaka när  de hade nåt å i går på praktiken så ringde de å de boka in mig på en interjuv.:) torsdag nästa vecka så nu har man beställt interjuv kläder och så kommer hm kläderna men in alanya resa kommer inte bli bortglömd. det kommer bli den bästa nånsin och just nu behöver ja de.

och ja behöver fler tips om hur ja kan hålla  mig vaken.  ni är mer än välkomna att göra det. jag har redan vart ute å gått  med Titti flera  gånger i veckan nu å de känns sköt som fan att rensa tankarna. men träningsvärk som fan kan jag lova. och jag ser fram emot kryssningen nu på söndag så man år slappna av verkligen de behövs kan ja lova:)  de på praktiken ärlite små dryga:P som vanligt men idag var  delugnt tills viktor kom och sa att jag skulle bära in kaffe lådor jaha där tyckte karln fanskapet att han var rolig jag som är så stark or not bara när ja väl vill hehe.

var in till marlene idag å mamma skulle pröjsa min hårfärgning till interjuven vill ju se snygg ut ju när jag ska till sthlm men hon hade inte tid förrän på  onsdag men men. hade velat haft till kryssningen men wtf. kanske man har en vettig chans att få jobbet:)

hoppas man står med viktor imorrn hihi. då lär man väl man väl få höra haha.  de kommer att vara värdelöst att vara
där fram till tolv:P inga varor mer än lök fan då grinar man ju bara vart tok blöt i ögonen idag efetr att ja hae skruit purjolök i maskinen fan av a hatar de då gör ja  de hellre för hand:P

våren börjar titta fram fan va kul:) sool   me love:) nu ska ja kolla lite bloggar och vara social med tessan hehe


seee ya later aligator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0