ett tag sen ja skrev fy på mig:P

ja ha vad har hänt då?:P  inte mkt mer än att ja måste komma på den ultimata hämnden att jävlas tillbaka på de på dalahästen ja va fan de jävlas ju på mig så ja måste ju ge igen har ni några förslag så kom me de ja är öppen för förslag. och ja har den praktiken fram till den 15 april så länge hehehe norsken blir inte av med mig så lätt inte hahaha. 

vad är de för fel på svenska folket? hur fan röstar de är jättebesviken på andra chansen som var igår men va fan skicka den Carolina af Ugglas åt helvete ja tål inte fan skapet ja å jessica vi bara what the fuck:P god vad ja är irriterad på de där. sen vart de utgång igår  men nyktert men ja hade skitkul ändå=) lätt värt det:) 
var ut på fredagen med men men de är vi ju alltid haha. 
satt uppe till tre å kolla på en västern film hihi:) me love men ja gick och la mig orkade inte se hela. 

aja inte så mkt att kommentera men va fan NU FÅR DE FAN ALLT TA Å SLUTA SNÖA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0