apoligize:/

ja de gör ja till en person som står mig mycket nära men som ja har sårat igen förlåt ja älskar dig de vet du......men ja hoppas vi löser de som vanligt:)
just nu går mina tankar till dig och ja är så ledsen. 
du bara anar inte

ja sitter just nu hemma hos jessie och hon håller på att tanka ner låtar till min mobil som jag äntligen har fått tillbaka som är lagad killen på el giganten tog genast fram den när han såg att det var jag fast han hade andra före hehe de börjar arta sig:)
kryssningen var jättekul precis vad jag behövde.
och det var kul att vara i sthlm också haha. fast där träffa man ju en hel del avesta kändisar  på självaste T centralen de var mkt action den torsdagen du:D

fredag började bra vssa delar av den men slutade ja ni som vet vet.

om allt går som de ska har ja beställt en del sommar grejor itill alanya. :)

praktiken gick väl som de gick hade sällskap av camilla på lunchen:D tihi hon fick sitta vid vårat personal bord haha.Sturles min var fan de bästa ja har set hittills, tihi och lilla 'räkan' var fan otrolgt trevlig idag:P  imorrn ska pappa skjutsa upp mig med tanke på att en del som hände i fredags gör att ja vill undvika sune så mkt som möjligt.  för ja har nämligen glömt att  lämna in jobb sökar listan för förra veckan å då hinner ja inte ta bussen så pappa är schysst å kör upp mig med tanke på att Sturle så klart skulle ha lökfanskapen klara idag damp ja fick på de men ja hann å johan smet som vanligt i från städningen de är bara han å viktor som gör de så ja fick ta de själv men men.  jag säger bara en sak Karlar å städning:P  finns inte ord till det.


annars har de inte hänt så mkt men att ja mår skit ja å de beror på flera orsaker.!


och magnus vann let dance:D de hade  ja hoppats på:D

aja nu ska ja plöja igenom mina restrerande 90  bloggar:P skit kul och sska man upp imorgon tjoho bara j får mina låtar så är ja nöjd:D


hoppas att de stämmer att efter regn kommer solsken igen!

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0