man flyter ju bort ju:P

ja de gör man har  i alanya de e sa varmt sa man orkar fan inte göra ett skit. inatt var vi uppe till klockan sju pa morgonen galna som vi ar hehe ja bada natt bad otrolıgt skönt det gör ja alltid har nere iallafall  försöker hehe.
och marre hitta en massa snackor:) 

jag har  roliga nyheter att  beratta:) jag ringde jessie igar och fraga om ja hade fatt  nan  post fran skolan ja vill ga och de hade jag och jag hamnade pa reserv plats typ  20 plats lr nat. de vill helst att ja har förkunskaper i att prata spanska och de tanker ja plugga nar ja kommer  om ja kommer hem vill saga och att ja ska ha jobbat utomlands  sa ja gick till robin hood och fragade nagra av mina kompısar dar om de kunde fraga sin chef om ja kunde fa  jobba da har jag atminstone 2 manaders erfarenhet:) de borde racka:D men ja maste anda hem och fixa lite saker hehe. jag hoppas ja far jobb har nere guud va kul en dröm:) jag bland en massa karlar  som ar heta hehehe. men da blir ajg sjalv men de e inget problem ja kanner typ ALLA VAKTER pa robin hood pa alla vaningar plus en massa bartenders hahaha jag  tror jag ar skapligt skyddad:D och sa har man ju mia har nere ocksa de e en bragrej. far förhoppningsvis veta inatt om ja far nat hehe hall tummarna för mig:)

vi ska strax ner till hamnen och dricka men vi ska ata pa burger king och ja ska köpa playboy trosor:) och en sak ar saker jag ska en grogg med FARSK PRESSAD APelsın juıce :D de ar sa jakla gott. och just ja de har blivit nagra teqila race:) ja sak fan ta nan ikvall med och ıgar  drack en redbull vodka de var gott:) alla blirsa förvanade nar en tjej tar teqila:P och just ja JAG HATAR VERKLİGEN RYSSAR verkligen de  kan man ju spranga bort::P  vart problem med nagra igar men  men inget ja inte kan hantera:P men fan jag vill faktiskt till audıotorıum var jatte sugen och pigg pa de igar men de fanns ingen bartender  att ga in med nar vi hade tankt aka de hade akt dit redan de flesta. och madde och marre var tröttta:P kanske ikvall man vet aldrig hehehe. har i alanya kan ALLT handa:)

ne nu ska ja kolla pa bloggar see ya later aligator:D


TJINGELİNG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0