jag kommer verkligen att vara bäst efter den här dagen:D

har precis haft min telefoninterjuv med skolan i halmstad som jag vill gå  och jag hoppas det blir ett positivt besked. men ja kommer att få besked när jag är i turkiet men ja har nyligen pratat med jessie att hon får min tillåtelse att öppna min post och kolla i slutet av juni om jag har kommit in och emssa mig:)

sen på arbetsförmedlingen har de sagt så här att de tyckte det var  bra att ja hade sökt till en skol med KY och de är många som får jobb efter det.
men jag har som sagt haft länge ont i min rygg och de ända sättert att slippa praktik är  att gå till en läkare och få ett intyg på  att ja inte kan jobba så ja slipper de åtminstone ett tag. Tro de eller ej så fick ja faktiskt tid halv fyra idag:D  och mamma betalar de hehe då får jag också  reda på vad fan de är för fel på min stackars rygg fan orkar inte ha ont och ja skulle ha gått till en läkare för längesedan men ni vet hur ja är tycker de är bra dryga här i avesta har fått nog av sånt.
men nu ska ja tillbaka haha.

håll tummarna nu:D skriver mer sen om ja fick ett  intyg eller inte.

hoppas kan man alltid och får jag det är ja ju bäst totally:D

Tjingeling=)

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling på mig blogg

Jättefina vinster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0