i am so going to hell when iam dying:P

jadu vissa folk är bra lättlurade som rubriken säger jag  kommer fan inte till himlen iallafall haha det hade ja då inte räknat med.jag säger bara en sak inte nog med att  ja fick intyg igår så är ja bra bäst ändå:D perfect hohoho ja kan knappt sluta skratta. och ena killen poå arbetsförmedlingen får sig en ut skällning  av Kent  japps:D bara allt går enligt planerna men de borde de göra.

som sickan säger.

ALLT ÄR TAJMAT OCH KLART IN I MINSTA DETALJ!



och jessica gumman tack för allt du gör medans jag är borta om allt går vägen bjuder jag dig på  en super kebab pizza när jag kommer hem:)
ge min lilltjej en kram bara tihi.



aja inte långt kvar alls nu bara några timmar hahaha.


tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0