hemma igen och rejäl ångest:(

jahaja nu är man hemma i de jävla sverige igen nu då och jag har stor ångest  på det. plus att man har typ tappat rösten totalt fattar inte varför. min sista kväll i´alanya var underbar ja hade skitku´l med denise och ja fick se min karl en sista gång men han var rejält trött så han däcka tidigt ja sov inte ett skit den natten och ja fick då fan inte sova i bilen hem för alex och tessan och  alex körde som en idiot typ bröt mot alla trafik regler som fanns plus att han körde fel i uppsala med tanke på att de har gjort om vägen och sen var han hungrig och jag har aldrig haft en roligare bilresa nånsin fy fan vad ja skratta beckers brorsa såg då fan till att ja inte fick sova i bilen hans första kommentar var att du ser ut som att du inte har sovit på en vecka ungefär och de kändes som de och sen fatta han inte att ja hade vart  utomlands och alex bara va fan tror du vi hämta henne på  Arlanda för  hahahaha sen höll på från heby och hem och som sagt var roligare har man aldrig haft hahaha.  Märktes att han var släkt med becker hahaha.

och en sak är då säker att du hatar mig så mkt att du ringer och öppnar käften de trodde ja aldrig om dig kärring jävel men du ska fan inte få förstöra mitt liv igen bara så att du vet det SÅ JAG TÄNKER ÅKA NER IGEN OCH DU ÄR FAN INTE MIN MORSA. BARA FÖR ATT DU INTE TAR DIG NÅN STANS OCH DU VILL INTE ATT PAPPAS MINSTA DOTTER VILL SÄGA JAG SKA MÅ BRA SÅ DU KAN JU TA Å SLÄNGA DIG I VÄGGEN NÅN ANNANSTANS SÅ JÄKLA AVUNDSJUK SOM DU ÄR OCH BARA SÅ ATT DU VET SÅ ÅKER JA NER IGEN SÅ TRY TO STOP ME BITCH. YOU CANT NOT DO THAT.

var upp till lasarettet idag och röntga ryggen hoppas de visar nåt och så har jag fixat en tid med komvux 6 juli ska ja dit så får vi se om ja får börja plugga å om ja får de då åker ja ner med madde å fanny för ja vill se min karl igen pratade med min karl idag och ja höll på å börja grina. vill fan inte vara hemma. Så håll tummarna ska strax ner till arbetaförmedlingen och försöka prata med den lilla röst jag har  och så ska vi skriva på mitt alldeles f´örsenade aktivitesstöds papper så ja får mina pengar tihi. :D jag fixar allt som sagt:D

och kotten tack för du gav Vedat mitt nummer:) blev jätteglad:D hoppas du inte blev förvånad hehehe.

fan vill hem och sova å vila ut snart får ja göra det.


aja

fan love hurts

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0