du ar helt :)

hehehe jag har verkligen traffat en underbar kille min lilla pirat.:) d trodde ni inte va?=)en jakligt underbar sak och ag har tydligen har man lyckats traffat hamnens snyggaste:D sov hos han igar pa baten och sa hamna man fan pa  james dean hans stalle :Pdrack gratis hehhe. en  anledning till att ja ska ner igen men da aker ja sj antagligen.

ett stort tack till tessan och jessie at ni staller upp pa mig nu nar allt ar som ar:P ocjh sa har man traffat tva nya vanner sonja och sofie som kanner fanny:D jatte tevliga:Doch safick man sig en överrasknig nar man kolla kontot idag tre hundra femtio spann hehehe helt underbart. men sen har man tyvarr gatt och blivit förkyld kan knappt prata.

aja nu ska ja dricka upp min apelsin jucıe och ga upp med nyckeln sen ga till hamnen hehehe trakigt att sova och sa ska ja köpa mitt turkiska te:D 

ja vill inte hem alskar alanya.


aja

ses hema i sverige tyvarr

cıao :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0