alanya paradis:D

jaha da har man antligen komit ner och allt ar helt klart perfect förutom att jag har brant sönder nin rygg nar vi var pa battur vilket min mage inte talde sa ja lag a spydde nasta halva resan fan jag som aldrıg brukar vara sjösjuk men de blev ja da fy fan vad pinsamt har typ spytt tre dagar i rad nat min mag inte tal:P

ar lite sma sur idag fick  min mens lr va da ar sa ja kunde inte följa med till aqua parken som ja lova igar men de blir fler ganger:) allt ar bra a j vill vara kvar men vi far se hur de blir. nu har vi aven hangt pa the doors:) efter sa manga ar och ja sett typ tre idioter som man inte tal a ja sager bara att ena ska passa sig för att narma sig mig. gud vet vad som hander da.


jag har lyckats vart upp tva ganger och atit frukost gott som fan. ska snart pallra mig upp tıll hotell rummet och ringa arbetsförmedlingen :P och just ja rozza i love you my friend good to see you again:)


och sa ar man bjuden till danmark för att halsa pa maja och hamza nar han val far sitt uppehallstillstand :D jag har traffat de flesta man kanner igen nu:) hela hamnen e komplett hahahaha. trakıgt att ja inte kunde följa med till aquaparken som sagt var.igar var de skumparty pa mellanvaningen pa robin hood:Palltid lika kul:Djag a marre lyste i skummet hehehe vi hade vitt pa oss fan de e na ackliga jakla hollandare som har köpt tredje vaningen pa robi hood försvinn men tur de inte var na ryssar da hade man brutit ihop:p aja ville bara saga att allt ar bra och ja vıll fan inte he nu ska ja kola lite ha de bast

i will:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0