tihi final countdown hehe:) i am evil hoho

vad kan jag säga förutom att ja är bäst å vågar chansa för tillfället hehe. vad ja menar med de får ni veta tids nog. bara jätte kul att ha hemligheter och att ´retas rejält med en viss person  nämner inga namn men ja vet att du läser kan ju bara hoppas. hehe. Jag vet att de var du som gjorde allt för att du tror att du kan  förstöra men ser du, DU JUST DU har en mästare emot dig och ja kommer att göra allt för att retas å  göra dig avis tihi de är fan de bästa ja vet. 
 

har äntligen fixat en ny mobil som FUNKAR:) var fan på tiden hehe.

och jag ska i veckan skicka in ansöknings blanketten så ja förhoppningsvis får plugga i september tihi bara jag kommer in ordnar sig allt.


många frågetecken kommer ja att få efter detta inlägg tids nog får ni veta.


DU ÄR SAKNAD SMULAN:(


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0