svensk sommar värme :d

ja de är de verkligen men de har inte vart kul att vara sjuk i skiten  för men b´nu är man lite bättre nu orkar man göra saker på dagarna iallfall och umgås med vännerna som ja älskar högt över denna jord. ja vet var har er:D får hela tiden mess av mia att min karl saknar mig och att han kommer över till båten och pratar om mig:D 4 dagar kvar då får ja veta om de blir en till alanya vända:) då kommer allt att ordna sig tihi.

men vilket krångel de är me mina pengar som ja ska ha från försäkringskassan:P 
de lova mig imorgon fredag ja men de blir perfekt då har ja redan skickat in räkningarna men nu får ja de idag sa kärringjäveln när ja ringde att  två veckor emellan men de ska skynda på fan hoppas ja får de annars kraschar hela helgen:P

har blivit lite mycket dricka men va fan man är ju van och vem fan kan inte frestas av en kall öl lr grogg i denna värme?? NOT ME

aja nu har ja uppdaterat lite nu ska ja beställa kläder från halens :D
och en väska sen ska ja kolla vidare å maila lite.

Hoppas ni har de bra i värmen jag har de iallafall:D

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0