man är väl ett proffs:)på hög nivå!

jag är så jävla bäst bara så att ni vet men de där var ju att ta i men för tillfället iallafall. var på möte på  arbetsförmedlingen idag och ja frågade om att skulle de krisa sig att ja inte hittar nån praktik om ja kunde få vara på Dalhästen igen bara den månad fram tills att ja vet att ja får  börja plugga så är de klart å de sa ja de får du vara de är helt okej hehe.

så imorrn ska man upp tidigt igen å fixa papper å skit. Men redan på måndag börjar jag de var helt okej för ing- marie och ja vet  en till som blir glad träffade nämligen en favorit där uppe  Viktor hehe. fan va kul  de ska blia tt komma upp dit å jävlas me de igen men vem kan de bättre än jag haha.

vart lite väl mkt igår men  de är ju tur att man inte är bakis hehe.bara skakis som fan haha. inge ovanligt då  är amn då på  dalahästen fram tills vi ska åka fan va skoj undrar vad de kommer att säga när ja kommer dit tur att man hann skaffa mobil med headset  hehehe annars står man ju inte ut. just ja  tur att man slipper dig fy fan att du går på semester en knäpp gök mindre.

imorrn kommer mina finska släktningar hit ska bli kul  att se de igen och speciellt min kusin kenneth som ja inte har sett på många år men hoppas han kan engelska. :) så vi ska käka på centrumbaren antar jag hehe.



en sak!

SÅ LÄTT SKA DU INTE Slippa UNDAN


CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0