fredag igen då=)

japp då är man inne på sin sista lediga sommardag hehehe innan man ska börja på dalahästen igen hehe.Idag var de skit kul ja chockade mamma med att jag ringde å villa ha lunch kl 12 då sa hon att de skulle äta på dalahästen åå att  de skulle bjuda mig hihi. va bra då får ja jävlas lite. de var halv styrka där uppe men ja fick ju träffa viktor å  matilda å Tina å ann. hehe ryktet hade gått på  en gång att ja skulle börja där igen hehe var de första man fick höra hoho.
Det var kul å jag slipper stå å skära en massa jäkla grönsaker skulle få gö nå nytt som vadå?? har ju redan gjort allt typ vad fan är de kvar då om inte CAFET:P lr köket. hmm ska bli intrnessant å se å de första matilda säger är att DETTA ÄR VÄL DIN FRUKOST hehehe typ ja sa ja hahaha snacka om att hon känner mig bra hihi. Men de ska bli kul att komma tillbaks. men undrar  hur fan man ska man komma upp på morgonen:) de blir kul att se hur de går. 

snart dags då att möta släktningarna om några timmar hihi. ska bli kul å intressant.

sen vet ja inte vad som händer ikväll.

aja Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0