blä vad krångligt:P

jahapp då har man piggnat till efter lördagens firande och jag var inte så dålig men mest trött hela dagen igår så ja sov typ hela också spydde gjorde jag  med hehehe.
nu är man då inte trött iallafall och jag får tydligen börja plugga igen men bara en kurs åt gången och de skulle kosta typ 4000:- och ja fattar inget näst intill om vad de ska vara så svårt att få börja plugga igen. bara för att man missa antagningsdatumet:P

men jag har fått tag på försäkringskassan och de betalar ut mina sent men efterlängtade pengar:) redan imorgon weho=) då passade ja på  å ringde comviq som hade  stängt av min mobil att be de låsa upp den igen så alla kan nå mig:) och då får ja antagligen  dubbelt upp nästa månad både från försäkringskassan och csn hehehe men sen om ja ska få fortsätta plugga spanska måste ja söka om igen i agusti:P  fatta va idiotiskt egentligen.

lördagen var bra förutom att de åska å regna ett tag men de gick över å blev bättre till kvällen:) jag och madde drog som vanligt upp till kingen men de var fan skitkul och vissa folk BARA TÅL JA INTE. Madde du vet va ja menar.
de var rätt mkt folk men man är ju van vid ROBIN HOOD:P usch va ja saknar allt de.
trodde allt skulle vara grönt efter idag men men shit happends.

fan vad jag vill ner igen huja va ja saknar alanya har fan  bara vart hemma typ en vecka och ja saknar alanya redan:P 
kanske blir de en sväng till Geddede hm beronende va allt går på:)
sen är de ju flygfestivalen i Dala-järna men ja vill fan inte träffa dig usch ne.
jag tror jag klarar mig utan att se dig.


fredagen var ja nykter och sov hela dagen tihi skönt var de och de var de även igår med:) nu är man pigg som en lärka igen. :D aja tur att man inte behöver vänta med pengar tills på fredag då hade man ju brutit ihop:P
men de flesta räknignarna är betalda:) helt underbart.

aja lite upp datering blev de  men nu ska ja läsa lite bloggar. ha de bäst

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0