trött

jadu de kan ja säga att jag är vaknade vid tio idag för första gången på flera veckor och jag kände att ja skulle ha gett fan i och ätit mår fan skit jag kan inte äta tidigt och ja kan ju snaka om vilken jäkla huvudvärk jag har usch de får ja alltid innan jag vänjer mig. fan två nätter  inte i rad men ganska så nära inpå har de kastat sten på mitt fönster fan att man inte hinner se vilka idiot jävlarna är man får ju knappt sova. sitter och väntar på  att madde å marre ska komma upp på stan så ska vi gå på stan jag skiter i de mötet ja egentligen skulle ha gått på. får hitta på nåt roligare att göra på dagarna.

Ett bra gammalt ordspråk:


MAN SKA INTE LÄRA EN GAMMAL HUND SITTA!'

igår blev de Drömkåken och den är så förbannat jävla bra har sett den typ 20 ggr denär ju suverän:)

 förra fredagen då du var de superkul synd att madde drog hem så tidigt. :( men för min del blev de efterfest med lollo och jadu stackars denise :)  men skoj var de allt :)

jag fick veta en sak att mina kusiner hade gift sig på  nyårsafton och de blev ett DUBBELBRÖLLOP herregud säger jag bara:P  aja men de var nästan väntat. haha skoj var de allt.
jag och JOhanna kvar då hehe de lär då fan ta å dröja i såfall.


om en vecka  70 års fest och ja har beställt årets snyggaste klänning eller rättare sagt tunika men ja kan inte lägga ut nån bild på den  för den fanns inte på hemsidan hehe. fan också.  Kussen kommer yes:D

aja see ya later aligator


Ciao


Kommentarer
Postat av: Laura

Jodå, här är allt som förut, lite för mycket regn bara! :) Hur har du det själv? Jag hoppas att det nya året har börjat bra för din del? :)



Jag gillar inte heller Coca-Cola, egentligen, men här så har det bara blivit så att jag dricker det. :) Viss mat passar bättre ihop med Cola än med vatten, även om det kanske skulle vara ett hälsosammare alternativ. :)



Kram!

2009-01-09 @ 01:27:56
URL: http://papatya.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0