Tisdag då=)

ont i min mage har ja men ja vet inte varför. men som sagt de kilar på  ändå:)
har inte fått i mig nån mat men men.
Måndag Praktik.  en månad till att börja med:) sedan får vi se,  men de roliga är ja har inte fått nå tider alls,  så ja måste ringa dit igen imorgon och tack vare Jezzie  som hittade  ett busskort utanför tågstaionen i helgen som var fullt ända till 13 februari (fredagen den 13 februari rent utsagt) så jag får låna det:) TACK GUMMAN!


aja de andra är på bingo i fagersta men ja kunde inte följa med de får bli nån annan gång.

GUUUD vad våra bästa år äger just nu för min del hehe.

SAMI är ju klockren....:D förr irriterande men nu helt klockren.
hon fick en makeover idag haha,

aja orka skriva nå mer nu ne du


åh en sak vet ja inte hur ja ska tackla  just nu  om ja ska skratta eller gråta eller vara glad  över:P

Madde du vet nog vad det handlar om:P


ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0