pigg å fräsch igen men fryser som fan

jadu de blev utgång i fredags på kingen men madde drog hem efter typ en timme ja var kvar  för Lollo jessie denise å Jossan kom ut satt å festa med lollo  &jessie ,denise sprang fram å tillbaka hehe. fast ja hade helst velat åkt  hem så man hade vart pigg igår men ne då,men de var bra roligt synd att du åkte hem madde. Lollo drog iväg mig med på efterfest i Krylbo hehe så ja vet de fan när ja kom hem så sov typ hela dagen var bara jävligt trött inte bakis för  en gångskull.

Orkade titta klart på Jönssonligan som visades på Femman hehe.

när ja skulle åka till mamma idag å käka var de fan kallt ute usch jag gillar inte kyla :S

ska pallara mig till madde efter att Lollo har vart hos mig och jag hoppas att de inte är så förbannat kallt imorrn så man kan gå ut:P


aja ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0