ööh okej:S

först fattar ja absolut ingenting men men de är ju som de är okej.

ringde idag till Dalahästen och skulle ha reda på tider men ingen var där som vanligt.
men killen ja prata med tyckte att ja skulle dit kl.08.00 hm hoppas på bättre tider  måste checka busstider med mera. hoppas sune kan skjutsa mig första dagen tills ja har fått de exakta tiderna. :)

i veckan har de inte hänt så mkt mer än att  ja har fått csn å de tänker ja betala tänker inte skippa :P  skönt å börja iallafall. Resan blir iallafall inte lidande:D

ska ner till coop efter maten å handla hem så man får frukost lr nå ibörjan:S 
fan en annan som mår illa om man går upp alltför tidigt.
blir väl fil å flingor att börja med så att man har vant sig. att gå upp är de ingenting problem med bara man har nåt att göra:S

ska strax ta å ringa ett samtal om mitt dröm jobb:) eftersom inte bror min vill hjälpa mig in:(


ikväll hem till madde å kolla på lets dance:D


Just ja glömde bort å säga att ja är kattvakt igen hihi:)

lite små förvirrad just nu:P

aja ha en trevlig fredag kväll

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0