NU kan jag pusta ut Mamma jag älskar dig:)

nu när jag har kommit upp på stan så får ja veta att mamma är sjuk å dålig så hon orkar inte göra iordning nån mat å hon har inte vart dålig sen vi låg i influensan ihop:P  så ja fick lov att ja ska gå å köpa nån mat på stan å ta ut ppengar på nåt höger åt henne:) men till saken, Jag har vart orolig för hur hon ska reagera att  jag åker utomlands igen men ja berätta det idag men hon sa bara ska ni åka igen:P  hehe japps klart vi ska:D å  då sa hon är de därför du  äter hos oss så de blir billigare nej sa ja de e inte därför JAG VILL FÖR JA VILL VARA HOS MIN mamma sen skiter ja i vad alla andra säger.  Jag vill äta där å då får ja lite sällskap:) gillar inte att äta själv.
å för en gångs skull så kommer vi överrens som aldrig gjorde förut å de tycker ja är bra:D 


fy fan va ja har ont i min mage å mår illa förbanande mens värk.:P inte roligt.

lets dance ikväl å bärs:D 

P.S Maggi kommer upp ska bli kul att  träffa henne en snabbis innan hon drar på sin 105 dagars långa resa utomlands:D  ´D.S och henne har ja inte träffat på lflera jävla år de ska fan bli skojjsigt.
 nu ska ja kolla vidare på lite  bloggar sen när å beställa mat hämta ut pengar  å sen till Bolaget '


Ciao ( ha en trevlig fredagkväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0