JAG ÄR ETT PROFFS=)

haha ja de kan man verkligen säga hahaha i fredags vart man full och de var endast på grund av arbetsförmedlingen eller ska man säga arbetsförnedringen tycker att en viss F ska ta  pensionera sig snart eller håller ni inte me mej  ni som vet vem ja menar.
vart kingen och sen  tappade ja bort mina nycklar men ja ringde ronny idag och kollade om han hade kollat i bilen och de låg där:) yes jag har en jävla tur jag hahaha.

och halens kanske snart förlorar mig som kund har ringt nu typ tre eller fyra gånger angående kläderna jag beställde tills i helgen då  min morbror  ska ha sin 70 års fest . i fredags ringde jag och beställde igen och då lovade hon mig att ja skulle ha fått de inom 48 timmar men de har fortfarande inte kommit så ja ringde idag och ja fick ombeställa  drygt som fan men de kommer tack gode gud för det:) ja just ja jag kommer antagligen att få gå  hem från Korskrogen i karlbo till krylbo fan tur att man har  musikmobil nu hehe. sen ska man lära sig en text jävel  tills på lördag går ju galant eller inte. Min tokiga morbror som har hittat på de som vanligt.

och efter en massa tjatande  på jezzie så har hon ätnligen skaffat en blogg weho=) ja ska lära dig hur de fungerar gumman.=) har tagit bort ljusstakarna i lägenheten nu hehe nu är julen över hehe.

jag och mamma var till Bruksklubben så ja kunde fråga  om praktik plats men ja skulle ringa om en timme igen då hade de haft möte  med hälsovårdsnämnden hehe  Hoppas att jag  kan få praktik.  så kan F ta å slänga sig i väggen.

Jag hoppas att jag å madde får jobb på Rhodos  de skulle sitta fint bara ta båten över från Alanya sen:) skulle vara kul faktiskt:D


imorrn möte på arbetsförnedringen kl.08.15 drygt som fan men men.
sen lunch med madde på stan hoppas ja


hoppas ni har de bra:)


Ciao

Kommentarer
Postat av: Laura

2009-01-13 @ 18:35:07
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Laura

Haha, att sova mindre, ja det låter ju som ett bra nyårslöfte! :) Jag borde kanske sova TIDIGARE.. :)



Vad är det för jobb på Rodos som ni har sökt? Ska du till Alanya i sommar också? :)



Kram!

2009-01-13 @ 18:36:03
URL: http://papatya.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0