en vecka sen ja skrev igen hehe:D fy på mig

sitter just nu hemma hos madde med en otrolig mens värk fy fan den är inte snäll mot mig alls :P  den kom igår å ja har inte haft skiten på 2½ år fy fan säger jag inte ett dugg roligt. men skönt att den kom iallafall:)

Torstens 70 års fest var helt jävla sjukt rolig de trodde ja inte men  när vi kom dit så fick ja se bordplaceringen å ja hamna mitt emellan mina syskon:P men de gick bra och de var skit kul utom att syrran sa att de såg ut som om ja ahde fött tre ungar men ja sa undrar vem som har fött unge i den här familjen:P bara för att ja skulle hämta till omgångån av varmrätten : P  och thomas trodde ja skulle bli as kalas för ja drack både vin öl å snaps men ja höll mej på benen hehe och de var bara vi syskon å¨kusiner som häll igång typ hahaha snapsvisor blev de ta mej fan:D och alla vi utom torstens cabare gäng så klart då fan en annan hamna ju uppe på scen men de gick ju bra för man dragit snaps innan hahaha då funkar allt. sedan vart de en massa prat med johanna:) å hennes kille skitskoj. sen efterfest hos madde för min del kom hem halv fem på söndag morron så ja sov typ hela dagen hahah.


ska kanske ha praktik på karlslund men ja hoppas på dalahästen får se vad de säger på måndag:) lite lättare att sej dit än till skogsbo:P 


aja imorrn

lets dance  kanske några bärs=)


Ciao

Kommentarer
Postat av: kotten

tjena bruden! hur är läget med dig?

kram

2009-01-23 @ 10:12:14
URL: http://kottenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0