DÖKÖTT IS BACK :D:D:D:D:D

en helt jävla underbar sak hände när ja sto och gjorde iordning sallad till matebn på radion säger kärringen som pratar att DÖKÖTT är tillbaka med en nyplatta inom kort men fan de splear i fauln helevete att man får veta i sista minuten. de gjorde mig jävligt glad iallafall DÖKÖTT är en grupp Med Hjalle tror ja att de var eller Heavy:) de två tokstollar som  var med i tv programmet  PÅ RYMMEN för några år sedan so  sändes av MArtin timell guud vad ja salnar de programmet:) Hjalle och heavy släppte tre skivor ihop och de tre har ja hehehe och de ägde de programmet :) har sett de live en gång å de var helt underbart Nu släpper DÖKÖTT ett till album och DET SKA JAG HA i min samling:D


en bra nyhet för min del:) helt totally överlycklig är ja just nu trodde de hade dött eller nåt.


aja nu ska ja käka


bye bye

Kommentarer
Postat av: Emma

vilka fan är dökött???

2009-01-19 @ 12:58:04
URL: http://cirkusemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0