nya idéer om att bota förkylning:)

Jadu i natt fick ja inte  sova mkt alls du. kl. 03.00 fick ja somna men vaknade av att telefonen ringde och de var erica ja hade ju glömt att gå till hennes mamma ed hundkopplet men fy på mig men så som ja mådde igår hade ja inge minne alls kvar å ja höll på att tappa rösten i morse kl.07.00 när ja ringde praktiken och sjukanmälde mig. men ja tog en liten promenad till ericas mamma när kl var tio hjälpte ju inte ett jävla skit.  gick hem till mig sov vaknade vid halv två tiden tok dålig försökte komma på alla bra sätt att bli frisk. ringde titti och bad om förslag hon tyckte att ja skulle fixa rödvin och koka det och ha i citron å honung. mamma kom ner med det men hon glömde visst honungen:P lyckades pallra mig till konsum inte roligt alls köpte glass för halsen å llite chips:)så ja har nåt å mumsa på hemma hos erica ikväll hehe.=)

har en rejäl känsla av att ja komma att missa allt roligt i helgen men men de är inte mitt fel att ja är sjuk men de här är de värsta ja har vart med om på många år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0