Fredag igen då:P

japp sitter just nu  hemma hos erica. har fixat lite i hennes lägenhet hihi. 
har kollat på knigt rider de första avsnitten kul att de går på sexan igen men synd att man har praktik men men. har haft ett litet intressant snack med emma från västervik som numera har blivit sthlms bo:P va ovanligt men de var då bra kul att prata med henne:)

känner mig inte direkt pigg har vart vaken sen ja ringde praktiken å  de första man får höra är nämen är du sjuk då får du krya på dig då:P ja de var norsken som kommenterade de hahahaha... han har fan blivit trevlig ovanligt japps.

ska strax kila hemåt å börja  koka vinet som ja fick av mamma får se om man blir bättre:P  lägga i ölite citron sen å honung:)
känns i såfall konstigt om man ska vara hemma ikväll aja de får vi se. men de lutar åt det hållet. lets dance blir de nog antar jag och så har ja lånat filmen Tio orsaker att hata dig av erica plus att mina två filmer ja beställde kom idag hoppas de ligger i brevlådan redan hehe. :)

och vissa personer kommer aldrig att förändras hur mkt de än säger de ja har märkt de länge nu fan snart orkar ja inte ens bry mig taskigt bara att inte lämna tillbaka de man har lånat. börjar rätt stort tröttna på att de hela tiden mår dåigt utan att göra nåt åt det:P fan se framåt istället å inte bakåt ja försöker då göra de hehe.


aja nu ska ja ta å kila hemåt ha de bäst ikväll ja ska då dock försöka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0