Första dagen=)

ja var  bra seg imorse när ja gick upp å skulle göra mig iordning för att gå till praktiken. mammas karl kom å hämtade mig halv åtta på morgonen då var ja klar faktiskt helt utan problem.
Allt gick jättebra  där fick börja med att skära en halv låda med apelsiner i klyfitor sen hann ja inte mkt mer sen vart de frukost fan va ja mådde illa efter den mackan men de gick bra:) ja sköljde ner med te :) hade ju druckigt kaffe hemma ju:p

sen efter de gjorde jag å matilda iordning en massa sallader och jag gjorde faktiskt en Rödkåls sallad för första gången å ja fick beröm för de sen var de en sallad me äpplen vitkål å curry i som ja kryddade väldigt bra tydligen:)  sen vart de lunch å då fick ja titta på hur de gjorde när de servera sen kom tony tror ja han hette å sa att han hade ett jobb åt mig å  de var att ta i sär BAcon(fläsk) skivor som låg i 6 lådor de gjorde ja typ på  en timme:) just ja innan de fick ja gå å tända ljus:P  sen skulle vi förbereda för morgondagens sallader så ja har typ skurit lök hur mkt som helst.:P och de förbereder  ungefär 25 olika sallader varje dag. :P 
sen vart de lunch för min del tog typ sjömans biff me stekpotatis å rödvins sås å arom smör var jättegott.:D imorgon kommer Camilla sandberg  å håller mig sällskap på lunchen:) och  jag jobbar från 08.00 till 16.00 cirka då så ja måste catcha bussen :P  kommer väl dit till halv nio men de var lugnt för deras del och går allt bra så skulle jag få börja jobba helger:D hoppas det..


just ja GRATTIS CAMILLA TILL SONEN:)

vill på bingo ikväll men var längesen. fan :(

får väl bli nån gång snart. men va fan ja har ont i fötter å rygg huja va de värker:P otränad som fan men skönt att komma upp å ha nå att göra:)


får se om man orkar skriva imorgon

ikväll simpsons å två å en halv men:D


Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0