uppdatering julhelgen:D

Just nu sitter jag  hos min syster och dricker kaffe för att typ hålla mig vaken för ja höll på och somna efter maten åt så mkt gott tihi. Alla mina favorit ungar är här och ja har ju två mkt speciella som är de Robin och Gabbe=) Gabbe låg i min famn hela jul afton typ tihi han är minst utav alla stackaren får stå ut med de andra:=) har setat och lyssnat när de tjafsar om vilka som ska spela mot vilka i nintendo wii=)  en annan orkar inte.

Mamma har inte vart med på hela helgen hon är sämre och jag bara hatar avesta läkare:P  igår blev jag sams med tessus det var skönt=) kul de var att prata med dig i natt tihi i nästan två och en halv timme efter att man kommit hem från krogen de var roligt att gå utt nykter alla blev chckade när ja beställde cola  och inte öl hahha. Sedan var de ju en hel del idioter ute också vissa växer aldrig upp förutom de som hände på slutet var de riktigt trevligt:)

Dagen före julafton  bytte ja å madde  å marre julklappar:D jag fick av madde: fyra jätte snygga toppar som ja villle ha=)  en stickad länning som ja har velat haft. en matlagnings kalender den kommer bli användning av. Fick även fyra pocket böcker av micke. Ett playboy armband av sara=)  tack så mycket tihi. Av Marre fick jag: Britney Spears parfymen som var väl behövligt, så fick ja ett present kort  på hm 300:) av hela familjen=) vet nog att det var en hel del saker ja garanterat ha r glömt att nämna men ja blev mer än nöjd i år=)

igår fick jag en bakform av syrran min och ett förkläde sen ett sådant där trisslotts paket med en vinst på 50 av mamma och sune och sen fick ja en burk med doftljus i av min andra syster.

En underbar helg har de vart men ja är orolig för mamma. Ska dit imorgon=)  fan nu bkev de tyst på alla ungar ja lär kolla vad de sysslar med

Merry christmas=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0