press press press jul ingen jul känsla alls för tillfället:P

Det är väl inget ovanligt att jag inte känner något alls inför julen inte som det var förr men det kanske  inte är så konstigt heller. Händer ju alltid något som får mig att må som ja gör precis innan jul:P nu har de fan kört ihop sig. Har iallafall lyckats boka tid för SLUT PROV 11 december=)  Och jag ringde min lärare och beställde ny tid för dialogerna nu på fredag och på måndag nästa vecka  sen som sagt var är det prov dags och JAG MÅSTE KLARA DET. Gör jag det så Får ja söka nytt CSN och då är julen räddad. som tur är har ja hunnit fixa en del juklappar redan så långt efter är jag inte blir en dyr jul men de funkar.  

I lördags var vi till BOrlänge och  handlade lite julklappar det var roligt  och sedan vart det utgång på Kingen och fick min stora syster full=) kul att  de var ombytta roller.

aja men nu skulle man behöva supa skallen av sig men ja kan inte just nu men det skulle behövas. 
får ta de i helgen hoppas ja.

ciao  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0