nu är de läget såhär:D

JA jag fick en ny lärare äntligen och vi pratade idag och hon tyckte jag skulle göra om  kursen vilket jag ska göra men jag ska även få uppgifter från första kursen att repetera:D annars skulle jag ha gjort prov nu på fredag men hon tyckte inte jag var redo än men att jag behövde mer tid. Ska lägga ner extra mkt tid den här gången:D
Då får jag förhoppningsvis söka nytt csn vilket är förbannat bra hon sulle förklara det för hon som har hand om det.

Om man har sovit mycket  i natt kan jag inte påstå  knappt nåt alls har sovit  väldigt oroligt. 
 
Men det var roligt igår hos dig jessie och  ja håller tummarna för att allt går som de ska imorgon oooh de ska inte vara något problem iallafall tycker jag:S
Goda hamburgare gjorde vi igår allt=) 

Jaha nu har även pappa fyllt 75 och ja var den enda som inte var med men till och med min ena bror  kom som ja verkligen inte trodde skulle dyka upp med tanke på hur läget har vart melland e de senaste åren:S
jaja de är ju som de är :P 

nej nu ska ja kolla vidare ciao






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0