mumsigt med hemma gjord pizza:D

JA de var skit gott. Jag och jessica lyckades perfekt fan vad vi är duktiga ihop:D
Vi gjorde först en sats Scones deg som vi kavlade ut den blev ungefär som American pizza:D  gotti. sen var vi oroliga för hur de skulel gå med tomat såsen om vi var tvugna att göra den lr inte. Jag var ner på konsum och hittade färdig pizza sås=)  Heinz på köpet det var  smak av lök och vitlöt det  blev underbart. Vi garnera pizzan med skinka och massor av pizza ost:D sedan hade vi halv champinjoner på burk:D och sedan Bacon och över de strödde jag fin hackad rödlök blev hur gott som helst  men tills nästa gång så ska vi fan ha  Färdig bea sås de hade vart perfekt:) Men gott var det allt=) Nästa gång vi ska träffas så är de julveckan undrar om man har tid då ens:S brukar vara stressigt som fan. Vi får se hur de blir.

Annat då jo  ja pratade med de som har hand om csn och jag ska på möte på måndag=) och vi ska skicka in papper och så plus att det är infokomp som står för de för de är de som har gjort fel:P  not me. Men jag undrade om  man fick nå i december hon visste inte riktigt men ja förklarade att förra gången ja plugga så pluggade jag  över december  och då fick man en liten summa på typ två tre tusen och en större summa i Januari, hoppas de är så nu men de skulle vi kolla upp på måndag.

Ska snart hem till  mamma så ja ska bara avsluta detta sen ska ja träffa jessie en snabbis innan ja drar till  madde för ja ska hämta ut några paket då är de bara två tre saker kvar som fattas:D

Men allt verkar ju gå åt den ljusa sidan:D

Förutom en sak.

JAG VILL HA SNÖ
 Sakna=/


aja nu ska ja stänga ner och kila hemåt

Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0