september/oktober=)

De här två månaderna och ända fram tills december den 20:e  kommer att vara perfekta tihi. Dels så är de för denna vecka är min sista vecka på  Dalahästen och på  måndag börjar jag plugga igen:) kl.13.00 ska ja vara på Lärcentrum i Koppardalen.helt skönt att  få de lite lugn och ro tihi.
och då kan man vara social igen som noramalt:D

okej sen då?

Kryssningen var helt okej. Det behövdes=)  fast ja var lite tråkig och gick å la mig kl.00.00 på  onsdagen men men de tas igen nästa vända hehe.

helgen blev lugn och ett stort grattis till ANDREAS JONSSON som vann Grand Prix Speedway i Vojens=) 


och ännu ett stort grattis till Linnea å hennes nyfödda son Oliver:) han var så söt så när de kom in på dalahästen precis under min lunch och jävlar va chockad jag blev de skulle ju inte ske förrän i mitten på september men allt gick bra å bra söt var  han. =)

lite uppdatering blev de men nu ska ja strax iväg till Madde å sen ska ja träffa jessie=)
fan sen imorron lär man gå upp vid sex tiden för att ta upp tvätten den blir ju aldrig torr annars. Är skapligt trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0