många bollar i luften:D

Ja tydligen så har jag de men  de är ju bara bra då vet jag att jag är på  rätt väg istället för att hålla på å vela fram och tillbaka.
Jag kollade min mail igår när ja var här hos pappa och då hade tydligen inte skolan i Jönköping fått fullt på elever som vill gå där än så de fanns fortfarande platser kvar och ´de undrade om jag fortfarande var intresserad och jag har skrivit till de men inte hunnit fått något svar än. JAg hoppar ju hellre på en utbildning på direkten än väntar ett helt jävla år till.  Hoppas man kommer in bara. Imorgon är det enda dagen på veckan som jag jobbar en HEL dag på DALAHÄSTEN men som tur är står man med viktor å då är de ingen fara.

Imorgon får man cash=) då är de bara några små saker som ska inhandlas.

sedan på Onsdag är de dags för CRUISE CONTROL igen fan vad jag längtar=) bara vi får fint väder GIVE US THAT PLEASE=)

nej nu skiter  jag i det här.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0