jadu va fan sluta lägg allt på lillan

jadu de tycker ja ja var ut igår med isse å madde jag trode de skulle bli en rolig kväll men ne då Èfter att ja  hade träffat  en viss person så  rasade allt sammans. fan varför ska allt skit som händer bara hänga på  mig? de känns då fan som de vet  fan  inte vad som är ut lr in längre jag hoppas  nu bara att på onsdag jag får koppla av på  kryssningen och ha rolligt med mina vänner. Har faktiskt tröttnat på att gå ut i Avesta.
och buy the way ja tycker att vissa personer ja nämner inga namn i min närhet ska visa sig vara så förbannat PERFEKTA! Är skapligt trött på de å  ja är glad att  ja har nmina underbara vänner i närheten. Älskar er så mkt.
Ni vet vilka ni är hoppas jag.

vad har hänt annars? jo ja fi´ck börja plugga spanska men inte förrän  om två veckor så de betyder att ja får vara kvar på hästen tills dess=) 

Grattis till förlovningen Jezzie å johnny:) de har ja väntat på länge=)


längtar tills  kryssningen och de blir med silja symphony inte m/s Gabriellla


just ja å om ja får klart med csn då blir de en alanya vända till i oktober i cant wait.

aja lite uppdatering har ni fptt nu ska ja snoka vidare

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0