hrmf

vad har hänt sen senast jag skrev? inte mkt eller jo för de första Flygfestivalen i Dala Järna de var fan värt att följa med och kolla på alla snygga leksaker hehehe asså flygplanen,synd bara att de är vart tredje år men de var då skönt att komma bort ifrån krylbo ett tag.
Och jag har gjort något som ingen annat har gjort hoppas jag SOVIT IEN BASTU  de var ju fan kallt i tältet faktiskt.
Det var de enda ställ som var varmt ju hrmf.

sen har vi även bokat en kryssning till Helsingfors med  m/s VIKING Gabriella:) 
helt underbart.
Fast det blir senare i slutet av månaden.
Men de  blir kul iallafall=)

Fick veta att ja bara har praktiken kvar tills på fredag nästa vecka guud vad tråkigt ja som har hittat den bästa praktiken nånsin å nu när norsken har vart på semester så har ja faktiskt fått varit i köket. tihi=)  roligare de.
men nu kommer han tillbaka nästa vecka synd bara att man gjorde en tabbe igår att vara hemma men man hade ju så förbannat ont i ryggen måste knäcka den en gång till.

hoppas pappa är snäll nog att ta ut ett AT kort åt mig då kanske man kan börja träna på allvar så ja slipper ha ont:)
Blir billigare de hehehe.

och ett stort TACK ALLA NI SOM HAR STÄLLT UPP PÅ PAPPA de uppskattar jag

och idag  är de begravning om cirka en timme usch ja pallar inte men ja måste.

och jäkligt bra syskonsamman hållning man har öh ne.




aja nu ska ja kolla kläder till KRYSSNINGEN

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0