fy på mig :P

jäkligt dålig uppdatering från min sida men ja har inte orkat skriva på grund av allt som har hänt just nu. Jag trodde inte de skulle ta så  hårt på mig som de har gjort att du gick bort men de har de ooch de mesta är väl också för attja tänker på pappa.
usch inte alls roligt allt blir konstigt nu.Hoppas du mår bra nu där du är. Chockad är man fortfarande.

men från de ena till de andra så I AM BACK på Dalahästen hehehe och de var fan skitkul att komma tillbaka även fast man  får bära en massa disk men de är ju gratis styrke träning  hehehe och  de behövs:)
Skönt att ha något att göra ett tag nu hehe. Fram tills man får veta om man får börja plugga igen eller inte. Och de är kul  att vara tillbaka och retas med Johan å viktor  å  Stefan  men alla visste tydligen att ja skulle komma tillbaka men inte när bara. hahaha  jag äger ju  på att  överraska.


Blir de så att ja får börja plugga igen kan man ju alltid hoppas på en Alanya vända till:)
Jag vill ner hehe.
i helgen vart de fest iallafall och rejält också  hehehe. 
Men jag orkade båda dagarna.

nej nu ska ja kolla lite bloggar som ja har missat  sen ska ja hålla jessie sällskap de är ju våran  vecka nu:)

ha de bäst

Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0